من و دوربینم

من و دوربینم

وادی السلام ...

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ

26-1

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹

نظرات  (۸)

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۹ من و دوربینم
عراق- نجف اشرف - وادی السلام .اردیبهشت 92 

جای ما که اینجا نیست اما برای همه شما دعا میکنم جاتون اینجا باشه 
به قول یک بنده خدایی نداری هامو اینطور توجیه میکنم 

بی ربط نوشت : تجسس نمیگذاره جامون اینجا باشه حتی اگر از یک آدم گناه کار باشه 
فقط میتونم بگم یادش بخیر.... 
این روزا برام دعاکن
پاسخ:
هعـــــــــــــــــــــــــــــــــــی 
دیگه رنگ و بوی اونجارو ندارم 
التماس دعا
خدا خیرتون بده
برا ما ک نرفتیم - همین عکس ها هم از زوایای مختلف دیدن- خودش کلی زیاده



پاسخ:
سلام علیکم
خیلی ممنون
انشالله خدا قسمت همه بکنه
موفق باشید
یا حق
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۰ از دهان تفنگ
تشکر
پاسخ:
خواهش می کنم 
یا حق
سلام
        کنار قبر عارف فنا فی الله قاضی یادش بخیر 
ادامه مطالب ...
پاسخ:
سلام علیکم 
بله 
یا حق

با سلام به روزم با:

 من از عاقبت این دولت ترسانم!!!

پاسخ:
نترسید انشالله خیره 
سلام
 ادامه مطالب ...
پاسخ:
سلام
سلام.
عکس های زیبایی دارید...حس خوبی میدهند.
میزبان نگاهتان هستیم.
یا علی.
پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون 
موفق باشید 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی