من و دوربینم

من و دوربینم

عکاس میهمان: علم بهتر است یا ثروت؟

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸

نظرات  (۴)

۱۸ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۶ من و دوربینم
سلام 
این عکس را یکی از هنرآموزان دوره هنر رسانه انقلاب که از وسایل بنده گرفته بودند ارسال کردند 
فکر میکنم تاریخ در اردیبهشت ماه باشد 
با تشکر از لطف ایشان به من و دوربینم 
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۲ محرم سرباز کوچولو
خب شما هم علم دم دستتونه و هم ثروت!!!
انتخاب نمی خواد!!!
بروزیم کلیک رنجه بفرمایین.

 

"ازجرم های شما بیزارم"

تروریست هایی که جان هزاران کودک را می گیرند:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9825

 

تار و مار داعش +18

کمین گردان های اهل حق عراقی و کشته شدن ده ها داعشی:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9830

به نظر من شعور خیلی مهم تره !

خدایا تورا به مقدساتت قسم می دهم قبل از اینکه ما رو از دنیا ببری . شعور مارا به اندازه شعور سنگ و کوه برسان .

لو انزلنا هذا القران علی جبل ......... (سوره حشر آیه 21 ) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی