من و دوربینم

من و دوربینم

تیتر با شما،قضاوت هم با شما

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۸ ق.ظ

19.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۲

نظرات  (۱۳)

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ من و دوربینم
عراق - نجف اشرف - حرم امیرالمومنین علیه السلام - محمود احمدی نژاد 
تیر ماه 1392
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۷ دلتنگ شقایق
ایشالله زیارتش قبول باشه.
پاسخ:
انشالله
دکتر ای کاش...
پاسخ:
آره ای کاش ...

"تجربه آزاد اشتراک لینک"
لینک شما در آزادمهر منتشر شد.
منتظر شما هستیم www.azadmehr.com 

پاسخ:
سلام علیکم 
متشکر 
موفق باشید 
یا حق
با دورررررررررررربین
خودت گرفتی؟؟؟
:)
پاسخ:
خیر
کلا" ما به محمود ها ارادت خاصی داریم خصوصا" حاج محمود
پاسخ:
بله دیگه ...
الله اعلم
 خدا میدونه اما کاش ...
سلام
         تنها شهیدی که امام(ره) بر پیشانی او بوسه زد
 
                   http://baran313.blog.ir

پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
یا حق
سلام
بروزم


یا علی
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۲ محمدرضا محمودی
تیتری نمینویسم اما هنوزم ک هنوزه با تمام مشکلاتی ک برا مملکت پیش اومد(ب جز بحث رهبری) بازهم بهترین رییس جمهور تو این سه رییس جمهور آخر بود...
خدا خیرت بده دکتر اما ای کاش...
اما ناخاسته ضربه بدی زدی دکتر...

خیلی دلم سوخت آقای دکتر ..
پاسخ:
...
خیلی دلم سوخت آقای دکتر ..
پاسخ:
...
عشقم...
دلتنگشم...
پاسخ:
...
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۰ سرباز منتـــظر

جدایی تانیفتد قدردوست کی داند

شکسته استخوان داند بهای مومیایی را.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی