من و دوربینم

من و دوربینم

انتخاب اصلح

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سعید آقا

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۲۴

نظرات  (۱۰)

۲۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۲ محمدرضا محمودی
 بزن کف قشنگروووووووووووووووووووو...
آورین...
ماهم بودیمااااااااااااااا...
پاسخ:
سلام 
ممنون
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۲ محمدرضا محمودی
 بزن کف قشنگروووووووووووووووووووو...
آورین...
ماهم بودیمااااااااااااااا...

احسنت به شما

به قول نیمکت بزن کف قشنگه روووووووووووو

پاسخ:
سلام
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۲ حسین بهرام نژاد
حماسه قشنگ به تصویر کشیده شده
اما
یکم طرف بره رو دست خطش  کار کنه
البته آخرش شوخی بودا
رأی من هم این شکلی بود
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
+
سلام
بسیار عالی
.....................................................................................................

 آخرین پیام دکتر جلیلی،حدیثی از مولای متقیان
ایشان می فرمایند: «ما ظَفَر مَن ظَفَر بالأِثم و الغالِبُ بالشَّر مغلوب» پیروزی نیست آن پیروزی که با گناه بدست آید و کسی که با شر غلبه پیدا کند در حقیقت مغلوب شده است.


پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون 

دعا کنید
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۱ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
احسنت...
پاسخ:
سلام علیکم
دعا کنید
دلم میخواد بمیرم

هنوز دست برنمی دارند این به اصطلاح خودشان حزب اللهی ها ..
به شدت دارند به جبهه پایداری ضربه می زنند..

حتما حتما دعا می کنم..

پاسخ:
آه
سلام
ما مامور به وظیفه هستیم ، نه مامور به نتیجه
baran313.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم
درست است 
یا حق
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۸ فرهاد سالاری
شما

پاسخ:
یک تنها
حالا که فهمیدم دوره انتخابات رای شما دکتر جلیلی بود خوشحال شدم و من بعد بشتر به سایت شما سر میزنم
پاسخ:
متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی