من و دوربینم

من و دوربینم

آه، صفین آمد ، عاشورا...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

جمکران

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵

نظرات  (۷)

۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۷ من و دوربینم
تاریخ تکرار شدنیست 
به مالک اشتر بگویید برگردد ...
به آقا امام زمان عج بگویید نیاید...
اینجا تحمل سختی ندارند 
از عاشورا فقط سینه زنی دانند 
امان نامه ای که عباس  ع نگرفت 
شاید امروز بعضی ها گرفتند...
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۰ لایتنـــــــــاهی
میزان رای ملت است حتی اگر خوش‌آمد من نباشد...
پاسخ:
شک نکنید چنین است 
ما هم تبریک میگیم به آقای روحانی
ضمن عرض تبریک به ملت دوست داشتنی مان

و آرزوی سربلندی و موفقیت برای رئیس جمهور

.....................................................

زیر سایه ولایت نفس می کشیم و بس

عشق نوشت: بطلب آقا ، دل ، تنگ این فضاست ..

پاسخ:
ما هم به جناب روحانی و طرفدارانشون تبریک میگیم 
به روزم با بی مقدمه
پاسخ:
موفق یاشی
یا حق
سلام
آخ که چقدر دلم هوای جمکران رو کرده بد جوری دلم گرفته
خدایا بحق این آقا دلمون رو آروم کن.



پاسخ:
سلام 
انشالله 
یا حق
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۱ سربازمنتظرخسته

 الان ناخوداگاه فقط دلم میخواد این اشعارو زمزمه کنم                                                     

نیانیاگل نرگس جهان که جای تو نیست

دوصدترانه به لبها یکی برای تو نیست

نیانیاگل نرگس تورا به خاک بقیع

که شهرما نه مهیای گام های تونیست   

نیانیاگل نرگس که چون علی تنها 

به فجرصبح ظهورت کسی کنارتونیست

نیانیاگل نرگس به جان تشنه ی عشق 

دعادعای ظهور است ولی برای تونیست

نیانیاگل نرگس سقیفه ها برپاست

ردای سبزخلافت ولی برای تو نیست

نیانیاگل نرگس فداشوی مولا

برای عصرعجیبی که خواستارتونیست                                                 

پاسخ:
...
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۶ محمدرضا محمودی
سلام برادر.
این عکس خیلی زیباست.
با اجازتون از عکستون تو وبم استفاده کردم...
مچکر...
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم 
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی