من و دوربینم

من و دوربینم

دفاع همچنان ادامه دارد...

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

خرمشهر عید 1391

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶

نظرات  (۱۷)

۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۷ من و دوربینم
خرمشهر-شلمچه- عید 1391
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۲ محمدرضا محمودی
یاد شلمچه بخیر...
هعی...
پاسخ:
بخیر...
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۵ سرباز منتـــظر
                                 جنگی که بود
                                 راهی که هست.
پاسخ:
راهی که بود
جنگی که هست 
البته به نظر بنده 
یا حق
۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۸:۵۵ دلتنگ شقایق
دفاع همچنان باقی ست.
حتی اگر جنگ تمام شده باشد..اون موقع جنگ تن به تن بود اما الان جنگ نرمه...
جنگ با نفسه...

پاسخ:
جهاد اکبر...
یا حق

دلمان رفت طلائیه -3 راهی شهادت

...
درک و بصیرت این دفاع نصیب همه مان ..



پاسخ:
انشالله
و انشالله که ما بتوانیم راه را ادامه دهیم و مدافع حقیقی ولایت باشیم
پاسخ:
انشالله 
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۳ شوق پرواز
با سلام
ولادت حضرت رقیه مبارک

باتشکر از حضور گرمتون
و عکسهای بسیار زیبایی که واقعا دل منو می بره به اون روزهای زیبا

یاعلی مدد
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون
همچنین بر شما 
یا حق
سلام دلم بردی شلمچه عید90.خداخیرت بده
پاسخ:
سلام 
ممنون

سلام...

 

عشق را در جست و جوی پلاکی برای تصلی دل یک مادر پیدا می کنند...

 بعد به من و شما می دهند...

 و امانت داری ما...

 نمی دونم چرا دلتنگ شهدای گمنام شدم؟!؟!؟

 **کالیبر50**

 

پاسخ:
سلام علیکم
...
دل ما خیلی بیشتر تنگ شده 
...
یا حق
سلام به روزم با روزا شبیه ...
پاسخ:
...

سلام ..
عکساتون قشنگه اما..اگر سای کوچیکتری باشند و کشیدگی بیش از حد در آنها نباشد قشنگتر می شوند ..

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
قبلا هم توضیح دادم خدمت بزرگواران 
بخاطر وب این شکلی میشه 
ببخشید 
متشکر از حضورتون 
یا حق
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۳ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم

سر، مست ز ساغر گشت؛ دل، واله‌ی دل‌بر گشت/
تن، بی‌خبر از سر گشت؛ مستانه چنین باشد.../

یا علی علیه السلام
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون 
یا حق
سلام به روزم با یامرگ
پاسخ:
سلام
موفق باشید
یا حق
من که مخمور از می سرشار دیدارم هنوز

باز مشتاق فروغ روی دلدارم هنوز

گر طبیب از بهر درمانم شراب وصل داد

لیک حق داند که من از هجر بیمارم هنوز

جان حیران بر لب آمد در تمنای وصال

فخرم آن باشد که پیش گل رخان خارم هنوز

...دلت آباد...

پاسخ:
سلام عزیزم 
من که نمیفههم ...
ولی ...
خیلی مخلصیم 
دعامون کن یکم آدمه داره سر به راه میشه!!!
التماس دعا
ممنون
یا حق
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۰ سید میلاد موسوی
درود؛
به روز شدیم..
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۰ سید میلاد موسوی
درود؛
به روز شدیم..
سلااااااااااام
پاسخ:
سلام علیکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی