من و دوربینم

من و دوربینم

به رنگ شرافت و مردانگی

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ب.ظ

22

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰

نظرات  (۱۵)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۹ من و دوربینم
کرمان - پارک مطهری - 9 مرداد 92
-----------------------------------------------------------------------------------------
- آقا آقا بذار کفشتو واکس بزنم ببین خاکیه 
- برو بچه ، من واکس نمیخوام 
تا دیدم این حالتو گفتم آقا پسر بیا پیش من 
- سلام ، آقا واکس میخوای ؟
- سلام عزیزم ،  نه ، بفرما این پول مال توست 
- نه نمیخوام من که کفشاتو واکس نزدم 
- این پول فقط هدیست به تو ، چون از شرافت و مردانگیت خوشم اومد 
- لبخند
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
سعید - کلاس چهارم - تابستونا کار میکنه بخاطر مریضی باباش 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
یا مولا علی علیه السلام 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
مرحبا به شرافت و مردونگی سعید و بدا به حال بی شرفی و نامردی بعضی آدما 
------------------------------------------------------------------------------------------------------
آه...

آدم وقتی چنین چیزی رو می بینه از خودش بدش میاد
پاسخ:
سلام 
قبول ندارم زیاد حرفتونو 
برعکس آدم باید دل به کار بده 
یا حق
ای کاش همه نون بازوشون رو می خوردن...
پاسخ:
کاش...

سلام
          با تربت موافقم کاش همه نون بازوشون رو میخوردن 
ی پسر بچه  بابا مریض  مردانگی و شرف  و جالب تر به خاطر کار نکرده پول رو نمیگیره 
چقدر فطرت ما انسانها پاکه اما زمانی که بزرگ میشویم مثلا عقلمون میرسه ... و فطرت پاک دیگر ...
پاسخ:
امان از نداشتن شرف و مردانگی 
کمر شکنه
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۵ سوخته دلان
سلام بزرگوار
خیلی پر مطلب و کوتاه
پاسخ:
سلام علیکم 
متشکر
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۱ محمدرضا محمودی
این بزرگ مرد کوچک چهرش خیلی خستست...
خیلی خسته...
بغضشم ک گرفته!!!
چی بگم والا...
کاش ما شرافت رو از این مردان کوچک یاد می گرفتیم...
 :( ناراحتم ب خاطر مشکلاتش...
 :) و خوشحالم ب خاطر مردونگی،غیرت و شرفش...
ای ول بابا... ای ول...
پاسخ:
سلام علیکم 
فقیر کسیه که نه شرف داره نه مردونگی حالا هرچندم میخواد پولدار و دارا باشه 
یا حق
http://www.lenzor.com/mohammadm/31537

سری بزنید، حالی دست داد لایکی هم بزنید!

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم 
یاده پارسال افتادم که اونجا بودم 
یا حق
سلام
وب خوبی دارید
موفق و پیروز باشید[گل]
پاسخ:
سلام علیکم 
متشکر 
یا حق
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۴ ابوالفضل اشناب
بسم الله 

خداوندا ! آن دنیا خواهشا یقه ی ما را بخاطر رنجی که این کودک متحمل می شود نگیر! یا حداقل کاری کن که بتوانیم برایش کاری کنیم. خوب میدانم که اگر از من راجع به این کودک سوال کنی باید سرم را پایین بیاندازم و آب شوم از شرم ...

...........
سلام
وب ساده و هدفدار و محترم و شکیل و عزیزی دارید ! 
تبریک می گویم.
لذت بردم 

موفق تر باشید انشاالله

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدید 
در خدمتتون هستم 
یا حق
سلام
دفعه سوم ست که می آیم و اصلا دلم به نوشتن نیست برای این پست درد دار
ان شاء الله 1 روز به جائی برسم که بتونم دستی بگیرم از این طفلکان

یا حق
پاسخ:
سلام علیکم 
انشالله موفق و موید باشید 
یا حق
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۸ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام همشهری
تکونمون دادی

تبادل لینک؟
پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
در خدمتم 
سلام واقعا چکار باید کرد؟؟؟ ولی عزت این مرد باید خیلی از کودکان رو تکون بده
دعامون کنید
پاسخ:
سلام علیکم 
محتاج دعاییم 
یا حق
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .
پاسخ:
سلام علیکم 
بروی چشم 
یا حق
چه موضوع کلیشه ای وسطحی بیان شد...
پاسخ:
چطور؟
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۳ سرباز منتـــظر

کاش بعضی ها دل بدن

کاش بعضی ها ببینن

کاش بعضی ها بفهمن

کاش بعضی ها....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی