من و دوربینم

من و دوربینم

دلمو گره زدم...

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ

گره

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۴

نظرات  (۱۷)

۰۴ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۵ من و دوربینم
ارسالی از طرف یک دوست 
دلم نیومد نذارمش
باهام حرف زد تا نگاهش کردم 
اسمشو خودم گذاشتم 
شما هرچی دوست دارید اسمشو بذارید 
یا حق

آقاجان
مارا بهشت هم نبر اما قبول کن                 لبخند تو برای گنه کارها بس است



پاسخ:
سلام علیکم 
...
این عکس بوی یه شهید زنده میده و بس
پاسخ:
الحمدلله
سلام
دلم گره زدم به پنجرت دارم میام  ...
یادش بخیر جمکران 
یاد جمکران افتادم 
پاسخ:
سلام
هوایی ام هوایی ام دوباره ...
...
یا حق
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۳ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
بعضی از گره‌ها رو فقط همین گره می‌تونه باز کنه...
یا علی علیه السلام
پاسخ:
سلام 
کاش گره ها را باز کنی...
یا حق
دل...

پاسخ:
آه...
خیلیــــــــــــــــــ حرفه ای وعالی بود ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سوخته دلان                   sookhtedelan.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
یا حق
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۷ سرباز منتـــظر
                                    ..... جنون پــــــــرواز......
پاسخ:
...
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۱ سید میلاد موسوی
آیا میدانید: مهم ترین شهرهای خاورمیانه را ایرانیان ساختند و یا ترمیم کردند.
درود به شما؛
- پارسی را پاس بداریم
- ذی القرنین همان کوروش بزرگ
- تو را چه نامم ای بزرگ مرد تاریخ
به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
پاسخ:
سلام علیکم

۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۷ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
با سلام


دلمو گره زدم به پنجرت دارم میرم ....

یاعلی مدد
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدی
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۶ دلتنگ شقایق
سلام همسنگر
از وبلاگتون خیلی خوشم اومد.عکس پر معنی هستش.دعا کنید گره های زندگیم وا بشه بد جوری تو هم گره خوردن شده یه کلاف سردرگم...
اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید.یا حق
راستی مواظب دوربینت باش...
پاسخ:
سلام علیکم
متشکر
انشالله خداوند حاجت همه حاجتمندان را برآورده کند
در خدمتم
یا حق

۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۱ دلتنگ شقایق
سلام
با افتخار و احترام لینک شدید.
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
موفق باشید
یا حق
سلام عکسهاتون عالی بودن،موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون 
قشنگ میبینید 
یا حق
 گره فتاده به کارم تو هم خبر داری...
صدیق راه مایی برادر
پاسخ:
سلام 
گره گشا هست بسیار اونم برا شما 
صدیق؟؟؟
آه...
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۹ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
به روزیم با
.سرخوش از جام بلا....
ومنتظر نگاهتون
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از اطلاعتون
یا حق
سلام
بر شما

بنده امروز،بروزم!!!
دلتان خواست بیایید
بخوانید،نظر بدهید...

اگر خوشتان آمد ما را بلینکید
بعد بگویید تا بلینکیمتان...


...یا علی...
پاسخ:
علیکم سلام بر شما 
انشالله هر روز به روز باشید
خدمت می رسیم 
یا حق
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۹ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شوق پرواز
سلام بزرگوار
اینقدر عکسهاتون زیبا هستند و پرمحتوا که آدم دلش نمیخواد چشم برداره
با اجازه از این تصویر استفاده کردم.
حلال کنید.
التماس دعا
یاعلی مدد
پاسخ:
علیکم السلام 
خواهش میکنم 
چشماتون قشنگ میبینه 
اشکال نداره 
دعامون کنید 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی