من و دوربینم

من و دوربینم

زندگی زیباست اما...

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۸ ب.ظ

16

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰

نظرات  (۱۱)

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۴ من و دوربینم
کرمان-سیرجان-پاریز
حالا دارم میفمم چرا شهادت زیباتر است 
ای کاش نصیبمون می شد ...

حجم عکس بالاست میدونم اما چون فتوشاپ نداشتم مجبور شدم با اندازه واقعی بگذارم 
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۸ محمدرضا محمودی
قشنگ بود.
:)
پاسخ:
متشکر
یا حق
بیش از حد بالاست حجم..

بسیار زیباست
پاسخ:
شرمسار 
ممنون
یا حق
به به یادش بخیر
پاسخ:
سلام 
یاد شهرستانمون افتادم
سلام
        24 تیر تولد رهبرمون اگر میتوانید یه طرح یه مطلب یا یه عکس در وبلاگ بزارید.
پاسخ:
سلام 
خوبه 
انشالله خدا توفیق بده 
یا حق
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۷ من و دوربینم
تو مــی روی
برای رفتـــــن تــــو راه می شوم...
تــــو پلکــــ می زنی
و من برای چشــــم های غـــــم گــــرفتـه ات نگــــاه می شوم ...
تو خستـه می شوی
و من برای خستگی تو تکیـه گاه می شوم...
دلت گـــــرفتـه است؟
پابـﮧ پای گــــریـه های تو بغــــــض و اشکـــــ و آه می شـــــوم ...
سکــــوت میکنی و من
بـه احتـــــرام خلـــــوتت بـه شب پناه می برم...
سیاه در سیاه می شوم...
همیشه آخــــــر شکـــــوه ها
بـه چشــــم های عاشقـــــت کـه میرسم
سکــــــوت می کنم...
و باز برای آسمــــــان غـــــم گرفتـه ی تو مـــــــاه می شوم
از وب دوستم نیمکت که حرف دله
سلام
بروزم
پاسخ:
سلام
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ دلتنگ شقایق
مولای من؛
کاش در این رمضان لایق دیدار شوم...
عکس زیبایی بود.
به روز هستم به وب بنده هم یه سر بزنید.
پاسخ:
الهی آمین
متشکر
چشم
یا حق
سلام
یک دل سیر وبلاگ را زیر و رو کردم و حض بردم
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
نوشه جونتون 
یا حق
سلام
تولد رهــبـــرمــونـــ مبارک
بیو گرافی ایشان
http://baran313.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم 
انشالله سایشون از سر ما کم نشه 
یا حق
سلام
بر شما

بنده امروز،بروزم!!!
دلتان خواست بیایید
بخوانید،نظر بدهید...
پاسخ:
علیکم السلام
موفق باشید
چشم
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی