من و دوربینم

من و دوربینم

سفر کربلا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷

نظرات  (۱۱)

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۴ من و دوربینم
جای همه دوستان خالی 
اردیبهشت 92 - سفر کربلا - فرات 

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۳ سربازمنتظر

مانیز نخواهیم پذیرفت هرگز

البته اگه خداکمکمون کنه

 به روزشبیم ومنتظر نگاه های شما
یاعلی

پاسخ:
انشالله
یا حق

منو یه دل هوای

خسته شدم از جدایی

میخوام بشم کربلایی

مردم ز تنهایی ...

.......................................

فوق العاده شده

ترکیب رنگ

پاسخ:
ممنون 
تو اتوبوس گرفتم تازه!!!
نمیشد اونجاها ایستاد والا فرات با آدم خیلی حرفها میزد 
...
موج مزن آب فرات...
...
یادش بخیر کربـــــــــــــــــــــــــــــــــلا
پاسخ:
لبریز ، آه و غصه و غم 
گریه میکنم
بی تابمو ، بیاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم 
این روزها به حال خودم گریه میکم
گرد حرم دویده ام
صفا و مروه دیده ام
هیچ کجا برای من 
کربـبــــــــــــــــــــــــــــــــلا نمیشود 
این عکس و متن شما میتواند یک تلنگر برای همه ما باشد...
پاسخ:
اگر به کربلا...
بیخبال 
بعضی حرفا باید تو دل بمونه 
...
اگر حسین ع تشنه لب عزیز مصطفی نبود...
...
سلام
او خواهد آمد ...
baran313.blog.ir
پاسخ:
سلام
انشالله
موفق باشید 
یا حق
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۱ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
آغاز دهه‌ی فرخنده‌ی مهدویت(10 تا 20 شعبان) مبارک!!
با نقدی بر انتخابات به روزم.
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
اعیاد بر شما هم مبارک
یا حق
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۰ محمدرضا محمودی
:(
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۶ عباس الاسوند
سلام علیکم برادر یا علی زیبا بود..
ربنا آتنا فی الدنیا کربلا کربلا کربلا
پاسخ:
سلام علیکم
آمین
یا حق
سلام به روزم ی سر بزن.یاعلی
پاسخ:
سلام
چشم
یا حق
سلام
برشما
آپـــیـم
پاسخ:
سلام علیکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی