من و دوربینم

من و دوربینم

جمعه،به عشق شما می آییم

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ق.ظ

شهدا گمنام دانشگاه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۲

نظرات  (۱۴)

۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۵ من و دوربینم
پنج شهید گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان 
تاریخ عکس:6اسفند 91 -چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه
البته حسینیه در حال ساخت هستش
طراحی هم بچه های زحمت کش بسیج دانشجویی انجام دادند
طرح امسالشون خیلی زیباتر بود 
اما اون سال و اون تاریخ برا من یک چیز دیگست 

۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۹ محمدرضا محمودی
من عاشق این جور جاهام...
آرامش خاصی داره این جور جاها
پاسخ:
آرام،آرامش
یا حق

میلاد حضرت عشق امام حسین(ع) مبارک
.........................................................
یادش بخیر

شهدا شرمنده ایم ..
:(
پاسخ:
همچنین بر شما مبارک 
بنده خیلی خیلی شرمنده ام 
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۴ محمدرضا محمودی
" دشمن را از دور باید دید"
http://nimkat.blog.ir/
پاسخ:
متشکر از اطلاع رسانیتون
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۶ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
برکت دانشگاه‌ها هستن
ان شاء الله خدا در سایه‌شون به ما هم توفیق بده که حداقل وظایفمون رو درست انجام بدیم
پاسخ:
سلام علیکم
انشالله 
یا حق
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۶ سربازمنتظر

سلام

این عکستون زیباتر از همه بود ممنون که از ما تعریفیدین

برعکس من اون سال به دلیل اینکه نشد برم جنوب خیلی فیض نبردم هر چند امسال هم نشد برم ولی برام خیلی موثربود

امسال باتمام وجودم احساس کردم که زنده اند وحسشون میکنم

اونقد که دلم عادت کرده حتما باید هرروز از شهدا بشنوه هر روز دوکوهه وشلمچه رو گوش کنه تا بتونه ادامه بده باوجود اینکه هنوز ندیده.

تو هیچ جمله وکلمه و حرفی نمیتونم احساس وعشقم رو بیان کنم .چون شهدافراترازتصورماهستن

من هیچ وقت نمیگم شرمنده ام.

همیشه میگم نگران نباشین ادامه میدیم.

یاعلی

پاسخ:
سلام علیکم 
متشکر از حضورتون
انشالله موفق باشید
یا حق
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۶ سربازمنتظر
همیشه عکسارو همینطوری بزارین امروز دلیلشو فهمیدم
پاسخ:
ممنون

دایا بحق شهدا دل ما رو آروم کن.

دعامون کنید

پاسخ:
انشالله
محتاجیم
یا حق

سلام
کلیپ زیر را حتما ببینید
http://holystyle.blog.ir/post/%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87
پاسخ:
سلام علیکم
بله مشاهده کردم 
زیبا بود
یا حق
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۷ عباس الاسوند
سلام داداش خیلی قسنگ شهدا شرمنده ایم...
عشق یعنی استخوان و یک پلاک    سال های سال تنها زیر خاک 
پست جدید:
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی ممنون
یا حق
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۸ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
به روزیم با سری پوسترهای "گفتمان انقلاب"
پاسخ:
سلام علیکم
موفق باشید 
یا حق
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۲ سید میلاد موسوی
+ رویترز: قدرت رهبر و نتیجه پیش بینی ناپذیر انتخابات
+ آیت الله خامنه ای: کسانی که دلبسته به ایران هستند رای دهند
بروز شدیم...
پاسخ:
سلام علیکم
موفق باشید 
یا حق
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۵ محمدرضا محمودی
حسین زمان...
(بشنوید و عشق کنید...)
http://nimkat.blog.ir/
پاسخ:
سلام
چشم
یا حق
شهدا ! تا جان در بدن داریم دست از جنگ نرم برنمی داریم ، کمکمان کنید ایمانی مثل ایمان شما داشته باشیم و آخر کارمون ختم به شهادت بشه
 محل کارم(دانشگاه)سه شهید گمنام داریم هر روز صبح میرم زیارتشون حتما از طرف شما و همه اونایی که عاشق شهدا هستند زیارت می کنم
پاسخ:
متشکر 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی