من و دوربینم

من و دوربینم

29

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷

نظرات  (۱۶)

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۵ من و دوربینم
مادر شهید آقاملایی - از شهدای دهستان جواران 
15 شهریور - کرمان- رابر- جواران 
برای ساخت مستند یادواره شهدای جواران رفته بودیم مصاحبه با چند خانواده شهید و این مادر شهید شد سوژه ما 
ایشون اصلا حرف نمیزدند 

شرمنده ایم حتی برای گفتنِ
شهدا
شرمنده ایم
--

پاسخ:
...
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۱۹ لایتنــــــــاهی ...
.../
پاسخ:
...
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۰ از دهان تفنگ
واقعا اونایی که خیلی ادعاشون میشه ای کاش میدیدن این مادر و امثالهم رو
بروزم
پاسخ:
...
چهره ی این مادر عزیز گویای همه چیز هست فقط کمی دقت میخواهد که ما...
پاسخ:
...

با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان

پاسخ:
سلام
موفق باشی 
یا حق

اگر دل از غم دنیا جدا توانی کرد
نشاط و عیش به باغ بقا توانی کرد

اگر به آب ریاضت برآوری غسلی
همه کدورت دل را صفا توانی کرد

ز منزل هوس ات ار دو گام پیش نهی
نزول در حرم کبریا توانی کرد

ما بد فهمیدیم.

نه مجنونی در کار بود و نه کاسه ای که لیلی بشکند،

قصه، قصه ی حُسن لیلا بود

پاسخ:
شاید
علامه حسن زاده آملی:
«الهی! با اجازه ات نام عالم را عشق آباد گذاشته ام.

پاسخ:
چه زیبا
پس من از اهالی عشق آبادم ...
کاش راهم دهند 
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱ عباس الاسوند
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد
غمزه ای مشکل گشا داردکه مشکل می برد

سلام علیکم ولادت امام رئوف مبارک.یاعلی

                                                         یالثارات الزهرا
پاسخ:
سلام علیکم
عید شما هم مبارک 
موفق باشد 
یا حق
سلام ب دوستان مجازی 
وبلاگ همه دوستان رو هر از گاهی رصد می کنم و به همه خدا قوت میگم . . .  
اگه قابل دونستید به آلونک ما هم سری بزنید ، خوشحال می شیم . . . 
اینم آدرسمون : www.aloonak.blog.ir
ممنون

پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
چشم 
یا حق
میدونی غم یاره که آدم رو از پا در میاره...
پاسخ:
آره ...
خدا قوت
پاسخ:
سلام علیکم
سلامت باشید 
یا حق
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۲ از دهان تفنگ
سلام
از دانشگاه شروع کردم با گهواره ادامه دادم تا رسیدم به عیار سنجی.
بیای بخونی نظر بدی خوشحال میشم
سلام علیکم ماهم تصمیم گرفتیم یه وب بزنیم اگه تمایل داشتین منو با نام wild wolf
لینک کنین و اطلاع بدین لینکتون کنم
http://wildwolf.blog.ir/

پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
یا حق
مهران بابا چند روز دارم میام بلاگت، دریغ از یک پست جدید
لطفا کمی ورهم بگرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی