من و دوربینم

من و دوربینم

امام زمان

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴ ق.ظ

19

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵

نظرات  (۱۶)

۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۶ من و دوربینم
هرچند تولد آقامون در تیر ماه نیست و عده از دوستان اشتباهی 24 تیر را روز تولد حضرت آقا گفتند 
این مهم نیست 
مهم اون عشق به آقاست 
آقا جان به بهانه تولد
اهواز - طلاییه - فروردین 91
عشق است سید علی الحسینی الخامنه ای
خوبی اخوی
پاسخ:
سلام علیکم
الحمدلله 
یا حق
سلام
        جانم فدای امام خامنه ای
پاسخ:
سلام علیکم 

۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۸ غریبه اشنا
سلام
عکسای فوق زیبایی دارین
خسته نباشید یا حق
پاسخ:
سلام علیکم
چشماتون قشنگ میبینه 
متشکر 
التماس دعا 
یا حق
سلام
برشما
بـروزم
پاسخ:
سلام علیکم
سلام
دختر و پسر نداره
http://baran313.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۳:۵۸ محمدرضا محمودی
این عکس خیلی خوشگله.
نورش فوق العادست.
ب دلم نشست...
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خواهش میکنم 
التماس دعا
باید برای دیدن تو مهزیار شد
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۶ دلتنگ شقایق
سر بند عقیده ام به سر می بندم
شب را به گلوله سحر می بندم
هر لحظه به یک اشاره رهبرمان
بر محو ستمگران کمر می بندم
پاسخ:
...
سلام
بروزم
پاسخ:
سلام
موفق باشید 
یا حق
رگرد ای توسل شب زنده دارها
پایان بده به گریه ی چشم انتظارها

از یک خروش ناله ی عشاق کوی تو
حاجت روا شوند هزاران هزارها

یکبار نیز پشت سرت را نگاه کن
دل بسته این پیاده به لطف سوارها

از درد بی حساب فقط داد میزنم
آیا نمیرسند به تو این هوارها

ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیده ایم از این اختیارها

باید برای دیدن تو "مهزیار" شد
یعنی گذشتن از همگان "محض یار" ها

دیگر برای تو صدقه رد نمیکنم
بیهوده نیست اینکه گره خورده کارها

یکبار هم مسیر دلم سوی تو نبود
اما مسیر تو به من افتاد بارها

شب ها بدون آمدنت صبح می شوند
برگرد ای توسل شب زنده دارها

این دست ها به لطف تو ظرف گدایی اند
یا ایها العزیز تمام ندارها
***علی اکبر لطیفیان***

پاسخ:
چقدر این شعر زیباست 
مخصوصا وقتی حاج مهدی سلحشور میخوندش 
التماس دعا
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۷:۲۸ سوخته دلان
سلام برشما
الهم محفظ امام الخامنه ای
لبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک یاخامنه ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
سلام علیکم
الهی آمین 
یا حق
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۳ ثاقب زهرا
عکس های زیبایی در وبلاگتون قرار دادید 
خدا قوت
پاسخ:
سلام علیکم
متشکر 
یا حق
۲۹ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۹ دلتنگ شقایق
خدای من ؛ دوباره زینب و یه مشت حروومی...
به روز هستم یا علی...
پاسخ:
سلام علیکم
...
یا حق
سلام
مهمانید
به وبمان...


یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
چشم
ممنون
یا حق
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۹ سرباز منتـــظر

درحال حاظر تنها دلخوشی.دلمه و بهانه برای ادامه ی راه.

دعا نمیکنم خدا تا ظهورزنده نگهش داره

چون مطمئنم هست تا بیاد

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی