من و دوربینم

من و دوربینم

18

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳

نظرات  (۲۰)

۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۶ من و دوربینم
مطلع شدم ،یک عده جلو کار ساخت مقبره شهید گمنام  شهرستان انار را گرفتند 
مطمئن باشید هرکس که ذره ای در این کار دخیل باشد جوابش با مادر شهداست 
اهواز-پادگان شهید محمودوند-فروردین1391 - 22شهید گمنام 
خدا ازشون نگذره
انشاالله خود شهدا مددی کنند
پاسخ:
انشالله
خوشم میاد شمام ترمز نداری ها رفیق!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۳ من و دوربینم
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۸ محمدرضا محمودی
درمورد اون کار نظری ندارم.همون طرفشون حضرت زهرا باشه کافیه...
*****************************************
ای جانم محمودوند.
اونجا عشقه.
منم از اونجا عکس گرفتم.
اینم لینکش
خوشال میشم ببینید.
پاسخ:
سلام علیکم
به به چه عکس های قشنگی 
روح ما شاد شد 
ممنون 
یا حق
...
پاسخ:
...
...
پاسخ:
...
سلاااااام
در مورد شهرستان انار اطلاعی ندارم 
در مورد پادگان شهید محمودوند متاسفانه لیاقت تا دم در را بیشتر نداشتم 
پاسخ:
سلام علیکم 
خوب این عکس قسمت اصلی محمودونده 
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۸ محمد حسین توکلی
خدایا ما رو با شهدا محشور کن و نه با مدیران این مرز و بوم!!!
پاسخ:
سلام 
خوش آمدین
انشالله 
یا حق
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۵ حسین بهرام نژاد
چه ضیافتای به پا بود
بعد از عید اگر گذرت به اینجا افتاده باشه میفهمی محمودوند بدون زائر با 4 تا شهید گمنام یعنی چه غربتی
بعد عید رفته بودیم محمودوند
من بودم و دوستم با یه زائر دیگه با یه خادم
ما 4 نفر شهدا هم 4 نفر
جات خالی یه صفایی داشت
پاسخ:
سلام علیکم 
با اجازت خونمون چسبیده به محمودوند 
البته خودم اونجا نیستن الان 
توی طول سال اونجا با صفاتره ها !!!
یا حق
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۰ دلتنگ شقایق
یا فاطمه الزهرا شما یه نظری کنید به فرزندان گمنامتان...
  آه...
  ...
پاسخ:
سلام علیکم
آه...

سلام.وبلاگ جالبی داری عزیزم.آورین بر خلاقیت شما

در مورد تصویر....خوش به سعادتشون واقعا..!

 

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون 
یا حق
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۴:۵۳ محمدرضا محمودی
تولدت مبارک ماه من... :)
http://nimkat.blog.ir/
پاسخ:
مبارک
سلام
اولا خدا خیرتون بده هم برا این عکس
هم برا رفتن به اونجا،که نصیب ما هم شد

محمود وند خیلی خاص بود - البت اسفند ماه بود برا ما ..
..............................
من اینجا یاد خرابه
.
.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون 
...
...
یا حق
سلام برادر ترمز مرمز اینجاها باید تعطیل باشه
پاسخ:
سلام اخوی
تبارک الله
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۹ نسل60 آزاد از این دنیا

آه شهید گمنام سلام.............

پاسخ:
آه ...
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۴ یک آخرالزمانی

سلام داداش

لوگو ی شما آماده هست

ادرس ایمیلتو نو بدید تا براتون بفرستم

سلام
از اینکه خبر دادی ممنون
خدا هدایتشون کنه
پاسخ:
سلام علیکم
انشالله
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۵ سوخته دلان
بر عمر لعنتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۶ ثمینه ساداتی
بسم رب الشهدا و صدیقین.....

و من الله التوفیق
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدید
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۰ علی اکبر ایزد
امروز میزبان شهدای گمنام هستیم

شهر جلین - گرگان - گلستان

مردانی از لشکر 25 کربلا

امیدوارم بتونیم میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم

خدایا ما رو هم از شفاعت آنها بهره مند کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی