من و دوربینم

من و دوربینم

روزنه ی امید...

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

23

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴

نظرات  (۱۰)

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۵ من و دوربینم
کرمان - کپر 
برا اونایی که فکر کردند امید نیست 
بسم الله
::جوانان بشنوند!::
پادکستی از نصایح شیرین و دلسوزانه امام خامنه ای به جوانان
التماس دعا
یا حق.
پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون از اطلاع رسانیتون
یا حق
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۴ سید رضا سیدی
سلام
عکس هاتون زیباست
خوشحال میشم به ماهم سری بزنید
پاسخ:
سلام علیکم 
متشکرم 
به روی چشم 
یا حق
در ناامیدی بسی امید است 

سلام برادر 
پاسخ:
سلام علیکم 
دقیقا 
موفق باشی 
یا حق
به به خسته نباشی شما و دوربینت!!!
پاسخ:
ممنون
سلام
بروزم...
پاسخ:
سلام
سلام بزرگوار
عید دوباره خدایی شدنمون مبارک!
به روز هستیم، تشریف بیارید خوشحال میشیم...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام علیکم 
همچنین بر شما 
انشالله 
آمین 
یا حق

با سلام

 به روزم با 15 توصیه حاج آقا دولابی برای سبک زندگی مومنانه

پاسخ:
سلام علیکم 
انشالله خیره 
یا حق
چه زیبا
پاسخ:
متشکر
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۰ سرباز منتـــظر

الان که دارم این مطلبو مینویسم میدونم شماها همین جایین.

هرجوری شده اردوی بعدی میام.یکی از دلایل اومدنم به دانشگاه اردو ها بود همیشه حسرت میخوردم که چرا من نمیتونم برم .ولی دیگه باید همه ی تلاشمو بکنم حداقل سال اخرو راحت از دست ندم

التماس دعا

موفق باشین ودعای خیر ما بدرقه راهتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی