من و دوربینم

من و دوربینم

زیبایی را دوست دارم

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

چای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲

نظرات  (۴)

۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۱ من و دوربینم
عصر دلپذیر - کرمان - کوهپایه - خرداد ماه 1393 

عکس زیباییست.

خوش به حال شما که تو اوج امتحانا رفتین کوهپایه.

دلمان سفر خواست!

پاسخ:
هفته پیش بوده با اجازتون 
به قول مرحوم حسین پناهى...
ادم با یک چای هم مست مى شود 
به شرطى که آن که باید باشد باشد!
الهى و ربى من لى غیرک...
موفق باشین زیبا بود...
راستى شغل من صیادى است ...
نگاه دید شما حاکى از یک آرامش بهارى است البته اگه درست حدس زده باشم؟!
پاسخ:
...
ممنون 
طوفانیست ...

سلام

اگه می تونید از طلوع و غروب خورشید هم عکس بذارید. بخصوص طلوع زیبای خورشید که معمولا به خاطر تنبلی از دیدنش محرومیم. ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی