من و دوربینم

من و دوربینم

تحمل بارش

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ


39
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۷

نظرات  (۸)

بعضیشون تحمّل نکردند...
پاسخ:
آره کم آوردن ...
درخت ها هم مثل ما آدما هستن ...
قصه جالبیه شباهت درخت و آدم 
یا حق
۲۶ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۶ یک سبد سیب


خیلی زیباست...

دنیا محل استقامته برای همه ...


۲۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۹ سید کمیل ...
هوالودود
خوبه
اگه می خواین عکاس خوبی بشین کار زیاد ببینین تا کادر بندیاتوت خوب بشه
عکس آواتار هم جالب بود
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از شما
چشم
ممنون از نظرتون
با تشکر
یا حق

سلام

خیلی هنرمندید تبریک میگم.

راستی عیدتون هم مبارک باشه

من از عکس گرفتن خوشم نمیاد اما همیشه از دیدن عکس لذت میبرم.

میشه به وبلاگم بیایید ...نظرتون را برام بذارید من مشتاق نقدم اگر ممکنه متن ها را بخوانید و بعد نقد بفرمایید.

پیشاپیش ازتون تشکر میکنم.

پاسخ:
سلام علیکم
خیلی ممنون از شما
ان شالله موفق باشید
ان شالله سر می زنم و در حد خودم نظر میدم
موفق باشید
یا حق
 زیبا،کوتاه و بار معنایی بسیار فراوان
کلن عکست نصفه میاد
البته کمتر از نصف
و صد البته همونقدشم فشار رو نشون میده
و تحملش :/
پاسخ:
سلام 
فکر کنم سرعت شما پایینه و حجم عکس زیاد 
التماس دعا 
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۱ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
به روزیم با
پس کربلاچی میشه؟
ومنتظرنظراتتون
پاسخ:
سلام 
موفق باشید
یا حق
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۶ دلتنگ شقایق
با سلام
به روز هستم با مطلبی تحت عنوان "تا اخر ایستاده ایم"
یـــــــــــــا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی