من و دوربینم

من و دوربینم

طول مسیر را به عشق شما پیمودیم

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

37

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۵)

۱۲ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۴ من و دوربینم
جاده نجف - کربلا 
دی ماه 1392
جای همتون خالی 
سلام
خیلی امنیتی رفتی ها... برو بچ همه دنبالت بودند 
ی عکس غیر امنیتی میگذاشتی بهتر نبود؟
پاسخ:
سلام 
کجاش امنیتیه 
هوا سرد بود برادر 
دیگه نشد ها...
التماس دعا 
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۶ سید گمنام

تعریف کن ستاره برگشته از مدار
من شانه های شهر دلم زخم خورده است...

پاسخ:
از کجایش بگویم برایت ای دل زخم خورده  ...
شب هایش ؟ هوای سردش ؟ خار مغیلان ؟ کودکانش ؟ تاریکی اش ؟ 
وای حسین ...


پیاده روی شبانه برای ما روضه بود 
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۸:۰۵ سرباز منتـــظر

انقدحسودیم شد که میخواستم دعاکنم دیگه قسمتتون نشه

البته ببخشید

۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۳ مدرسه علمیه سیادت - مشهد مقدس

سلام دوست عزیز

لطفا در صورت امکان پایگاه های ما را لینک کنید :

مرکز پاسخگویی به سوالات و مشاوره

www.siyadat.com

پایگاه اینترنتی طلبه جوانــــ

www.talabejavan.ir

منتظر پاسخ شما هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی