من و دوربینم

من و دوربینم

کاش منم با خود ببری...

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ

31


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۵

نظرات  (۷)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۲ سرباز منتـــظر
انشاالله یه کم دیرترازاون زمان که میخواین ببرنتون
پاسخ:
ان شالله زود تر 
...
۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۱ دلتنگ شقایق
سلام وادب
به روز هستم و منتظر نظرات گرم شما.
خوشحال میشم اگه ایرادات کارم را بیان کنید.
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
چشم 
در خدمتم 
یا حق
وقتی نشستی برا امام حسین علیه السلام گریه میکنی-همه مشکلات برات هیچ میشه
جنت موعودِ آخه

وقتی دل خیلی خیلی تنگ می شود- دست را همینجور حس کنی سمت تابوت
صفا میکنم


سلام
سخنان شهید دستغیب در مورد وقایع حرکت حضرت سید الشهدا(ص)و عاشورا
پاسخ:
سلام
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۳ فرزندِ کویر
درود بر همه همشهریان
فتوبلاگتون عالی بود
موفق باشید


پاسخ:
سلام همشهری 
درود خدا بر شما 
ممنون 
یا حق
۰۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۷ ✿بنـتـ الـهـدی✿
عجب عکسی...
پاسخ:
سلامت باشید 

خوش اومدی مسافر من
خسته نباشی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی