من و دوربینم

من و دوربینم

ترکیب رنگ خدا ...

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۸ ب.ظ

25

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۴

نظرات  (۱۲)

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۰ من و دوربینم
کرمان- گلباف - 1391
چنار های گلباف معروفن 
جای قشنگی برای رهایی از این های و هوی دنیاست 

برای دیدن ترکیب بهتر باید منتظر پائیز بود 

احسنت ...
پاسخ:
انشالله به اون هم میرسیم
ممنون
یا حق
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۳ محمد رجا فکری
سلام خدا خیرت بده...خوشم اومد...خدا کنه که خدا زیادت کنه...
من طرح های سیاسی،مذهبی میزنم 
خوش حال میشم اگه بیای و درباره کار ها 
نظر بدی...www.3noghte.comالان هم یه کار جدید گذاشتم...
یاعلی(ع)
سلام
         برادر من که اومده بودم .

اما شما نیستیا.
پاسخ:
سلام علیکم 
زیر سایه الله 
چشم میام
یا حق
سلام محشر بود
لطفا دیگر ترکیب هارو هم به نمایش بذار
یاحق
پاسخ:
ممنون 
به روی چشم
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۵ دلتنگ شقایق
همه جای کرمان دل عالم است
و ما اهل دلیم...
کیفیت عکس ها خیلی بالاست خیلی سخت باز میشن.
پاسخ:
ببخشید یادم رفت حجمشو بیارم پایین 
شرمنده
سلام
با پوستر حجاب بروزیم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
یا حق
سلام
سفارش آیت الله بهجت درباره زیارت عاشورا
www.monavar.net
پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
یا حق
سلام.احسنت....
به ما هم افتخار بدین.یاعلی....
پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون 
چشم 
یا حق
تبارک الله احسن الخالقین
خیلی دلچسب ِ دلنشین شده

پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون 
یا حق
سلام اگه خواستی ما رو هم لینک کن
www.gun-talks.blogfa.com
پاسخ:
انشالله 
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۵ سرداران گمنام
سلام مهران گلباف شهر ما اونجا با کی رفتی می گفتی ما هم میومدیم؟
پاسخ:
سلام علیکم 
اونجا فامیل داریم 
چشم در خدمتیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی