من و دوربینم

من و دوربینم

نیمه شعبان است ، عباس (ع) تبریک می گوید ...

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ب.ظ

بین الحرمین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۲

نظرات  (۱۲)

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ من و دوربینم
کربلا-بین الحرمین-اردیبهشت 92 

ای کاش نیمه شعبان کربلا بریم 

یادش بخیر چه زود گذشت
پاسخ:
آه ...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه می کنم
شایسته زیارت شش گوشه نیستم 
این روزها به حال خودم گریه میکنم 
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۳ سرباز منتـــظر

از کربلا نمی توان گفت؛ نمی توان سرود. کربلا را نمی توان توصیف کرد؛ حکم گنجاندن دریاست در پیمانه. کربلا کربلاست! شاید باید به ایجاز گفت کربلا میعادگاه است، مأمن است، میقات است، حج است با همه ی آدابش و شاید هم کسی بتواند عاشقانه به تفصیل و اطناب بگوید، آنها که توانسته اند، گفته اند و حتما باز هم خواهند گفت. امّا برای من ، کربلا کربلاست

پاسخ:
...
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۶ سرباز منتـــظر

بین الحرمین یعنی دستهای در دست گذاشته ی یک پدر

بین الحرمین یعنی آغوش یک مادر

بین الحرمین یعنی نگاههای منتظر خواهر

بین الحرمین یعنی چشمهای بهم دوخته تا قیامت دو برادر

بین الحرمین یعنی طنین های ممتدلا اله الا الله و الله اکبر  

بین الحرمین یعنی یک جاده دلدادگی

بین الحرمین یعنی قدی رشید به رسم ادب ٬افتادگی

بین الحرمین یعنی شرمندگی از روی یک دختر

بین الحرمین یعنی تا وعده الهی٬ خداحافظ برادر

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

السلام علیک یا قمر بنی هاشم یا ابالفضل العباس
پاسخ:
هیچ کجا برای من 
کرببلا نمیشود 
...
یا حق
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ سرباز منتـــظر

 

محال است انسانی به جز از راه سیدالشهدا (ع) به مقام توحید برسد. سریان فیوضات و خیرات از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) است و پیشکار این فضیلت هم حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع)است.
 "آیت الله سیدعلی قاضی
یاحسین التماس دعا
پاسخ:
چون کربلا عباس شرمنده شد
تا قیامت باب الحوئجش نامیدند 
ائمه هم ادم هارو میفرستن پیش عموشون 
یا حق
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۹ سرباز منتـــظر
امشب از ساعت 9تا4صبح مراسمی به مناسبت نیمه شعبان درمسجدصاحب الزمان برگزارمیگردد.از همه ی عزیزان دعوت به عمل می اید.
ودراین شب مارو ازدعای خیرتون محروم نفرمایید
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
التماس دعا
یا حق
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۷ محمدرضا محمودی
سلام علیکم...
:)
عیدتون مبارک
:)
ایشالا ظهور آقا رو جشن بگیریم.
:)
ایشـــــــــــــــــــــــــــــــالا :))
***************************
پاسخ:
سلام علیکم
انشالله 
انشالله جشن ظهور بگیریم نه جشن بیرون ریختن انرژی یک عده ای را 
یا حق
کربلا رفتن مهم نیست
کربلایی ماندن و بودن مهم است
انشاالله همیشه کربلایی بمانید.
پاسخ:
سلام علیکم
انشالله 
اما ...
هیچی
یا حق
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۱ تربت ناشناس
می خوام یه وبلاگ بزنم به نام " من و رفیقم" چه طوره؟
پاسخ:
رفیقت کیه؟
لااقل من دوربینم مشخصه 
رفیق شما کیه؟
در ضمن ما تیکه دونیمون پره 
یا حق
۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۶ سرباز منتـــظر
سلام به روزیم.
پاسخ:
سلام

سلام

لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید

مطلب آخر وبلاگم.یاعلی

پاسخ:
سلام 
انشالله 
یا حق
ان شاء الله دنیایی بسازیم شایسته قدوم مبارکش ..
ان شاء الله مقدمه سازان ظهور حضرتش باشیم

کرب و بلا چه سری ه
           بازم جا موندم ..

یاحسین(ع)
پاسخ:
ان شالله 
...
کوچه ی سینه زنیمون 
خیسه دوباره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی